baby shower

god kväll !

idag har jag haft den trevligaste dagen på läänge !
och det får jag tacka mina två fina vänner hannah & emily för..
dom hade nämnligen fixat en babyshower till mig och bjudit in en massa av mina vänner
som jag inte alls visste så där stog den ena efter den andra i dörröppningen!
och dom hade även bakat och mamma hade gjort jätte goda piroger plus att min fina syster hade bakat också.
allt va kalas bra, pluus att jag fick en massa fina presenter av mina fina vänner.
mycket ”fina” i dom här meningarna märkte jag men vafan har haft en kanon dag, haha.
fick även en hel låda med massa saker av min bästa pappa och låssasmamma igår!
så jag får tacka ALLA för allt för idag har jag haft den trevligaste dagen på länge som sagt :)

 

imon är det bara 2 veckor kvar till beräknad födsel, heltsjukt.
snart ska jag äntligen få se min älskade lilla prinsessa!
så himla overkligt. <3

 

har iallafall haft en kanon söndag & snart blir den bättre för då kommer min kärlek hem,
tack igen alla ni är Bäst ! kärlek till er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0