napp

försöker att få nova att börja ta napp nu eftersom hon är så himla snuttig hela tiden
och vill ha nått att snutta på så fort hon är lite ledsen eller typ vaken överhuvudtaget,
men det går inte alls speciellt bra..
har testat hur många olika nappar som helst men inga verkar passa lilla nova inte,
haha så envis. nu på kvällen har vi bara legat i soffan och myst,
och  jag har smörjt/masserat henne med baby olja och det gillar hon :)
 så mysigt att ha barn!
imon är det fredag och mikael ska på firma fest så jag ska faktiskt hem
till min kära mor och bara umgås & mysa med henne, min lillasyster och självklart nova.
fast innan det ska vi åka en sväng till allum och kolla lite.
nu ska jag lägga mig ner i sängen och kolla lite på tv.

till en början går det bra…

 

 

sen spottar hon ut den & gör grimarser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0