.

idag sov jag och nova länge, halv 1 vaknade vi!
och vid halv 2 kom min mamma och hämtade upp mig
så åkte vi till angered för att gå till banken,
där fick vi vänta i en & en halvtimme för att sätta in pengar.
helt sjukt hur lite folk det är som jobbar när det alltid
är så mycket människor där!
iallafall sen käkade vi på café liba, jätte god köttfärs pirog..
kollade även i några affärer och fick köpt en tröja,
lite mer pösaktig jätte bra nu när jag ammar :)
sen handlade vi även lite mat och sådär så ikväll
har jag & kärleken min ätit grillad kyckling med lite andra goa grejer.

imon är det midsommar och den ska firas hemma hos svärföräldrarna
men mer om det imon, nu ska jag fortsätta kolla på filmen som går på 6:an :)

min fina tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0