på öppnaförskolan

är med Nova på öppnaförskolan så hon får leka av sig, hon tycker att det är kanon kul att vara här :)
det sjukaste hände i morse, Nova vaknade halv 1!! helt sjukt, hon har sovit jätte bra hela natten sen vaknade hon vid 7 så tog jag över henne till våran säng så låg vi och mös. Sen efter en halvtimma-timma skulle jag upp och gå på toa och la då över henne i sin säng kommer tillbaka efter max 1 min kommer tillbaka in och då sover hon.. jaha tänkte jag och la mig i sängen för att somna till lite själv, och tänkte att hon skulle vakna och väcka mig efter max en timma igen för hon brukar gå upp vid 9 ajo tjena, jag vaknar och kollar på klockan 12:32, helt sjukt. men det va nog välbehövlig både för mamma och Nova då hon inte alls sovit bra då vi bodde hos mamma förra veckan :)

20111206-142908.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0