ONSDAG

Dagen i dag har gått extremt fort! min lillasyster kom hit efter skolan medans jag fixade i ordning mig lekte hon med Nova efter en stund mötte vi upp Emily och åkte in till stan för att få köpt de sista julklapparna jag skulle även hitta nått nytt som jag kan ha på mig på söndag då jag ska ut på krogen för första gången på hur länge som helst 1 år och ca 4 månader! ska bli riktigt kul att dra ut med mina gamla tjejkompisar :) så det ser jag fram emot! men jag vet inte vad jag ska ha på mig men drar in till stan imon igen en snabbis med patricia så passar mamma Nova.

Nova vaknade ju självklart i natt (bara för att jag skrev igår att hon sovit jätte bra 2 nätter i rad!!) men hon ville bara ha nappen som hon tappat, fick ta upp henne i famnen 1min sen somnade hon om. får se hur denna natten blir :) hoppas på det bästa!

 

min gose tös idag <3!

20111221-222533.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0