ny energi

att åka iväg i onsdags med Mikael & gå på bio va verkligen jätte skönt!
vi va vid Bergakungen 17:50, stog och pratade om vilken vi skulle se
vissa gick vid 7 och så länge orkade vi inte vänta!
Men medans vi stog där så kommer det fram en tjej till oss och frågade om vi skulle på Tintin
och vi svarade att vi funderade på det.. här sa hon då och gav oss 2 biljetter :)
så vi såg Tintin, filmen tyckte jag va helt okej
men jag njöt mest av att bara vara med Mikael själv,
att kunna sitta i samma stol i 1½timma utan att byta bajsblöja eller pausa filmen osv.
vi va utan Nova i ca 4½ timma, jag hann ringa mamma 7 gånger tror jag.
”går allt bra” va det enda jag frågade och allt gick bra
Nova hade vart jätte glad.. som vanligt :)
väl hemma va det himla skönt att bara se Nova
hon log med hela ansiktet när hon såg mig <3 mammas sessa!
efter att mamma & patricia hade åkt hem så tog jag Nova i knät och satte mig i soffan
och hon somnade direkt, trött liten tjej <3

Men jag vill iallafall tacka mamma & patricia för att dom passade Nova!
och jag njöt av varje sekund med Mikael <3!

162596_1765704107526_1386855399_2989272_5734937_n

jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0