mammas going

Nova har precis somnat.. för natten hoppas jag! hon brukar inte somna såhär ”tidigt” på kvällen utan runt halv 11. men jag har låtit henne vara vaken ett bra tag för att få henne att somna tidigare. hon va jätte trött redan vid halv 9 men då gick jag och gjorde gröt så hon fick äta och sen hoppade jag i badet med henne efter en halv timma-45 minuters badande gick vi upp sen fick hon lite massage med kräm & olja på med pyjamas och sen mys i soffan efter 20 min sov hon :) så det där med att dra ut tiden ska fortsättas med här hemma och bada en stund innan barn ska somna kan jag verkligen rekomendera det tröttar ut dom små liven som satan och sen somnar dom gott! eller iallafall Nova men tror att det är samma för alla barn?! vi gjorde även detta igår och då tog det max 3 min sen somnade hon i min famn!

Våran prinsessa har även sovit 2 hela nätter i rad har hänt någon gång sådär innan men inte 2 dagar i rad, förhoppningsvis fortsätter det såhär!! då har hon alltså somnat halv 11-11 och sen sovit till 7 ätit lite och sen somnat om till 10 ena dagen och 20 över 9 idag :) riktigt skönt kan jag säga!

2011 08 12 (7)

mammas lilla tjej, inte ens 3 månader! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0