julklappar

har ni fått köpt alla era julklappar än? jag fick köpt mina första julklappar i fredags & har lite kvar att köpa men känner mig inte direkt stressad, visst jag är ute lite i sista minuten men det löser sig alltid. har inte så mycket att köpa i år heller, förra året köpte jag en massa massa till Mikael men i år ska jag & mikael inte ens köpa nått till varandra för vi ska köpa en ny Tv efter jul så vi lägger pengarna på den istället så blir ju de som en gemensam julklapp :)

jag har inte önskat mig nått speciellt i år heller pengar till att lägga på Tv/systemkamera och ett par goa tofflor men köpte mig ett par goa strump/tofflor själv häromdagen! vad har ni önskat er i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0