..

hoppades på att få vakna upp idag med julkänsla i hela kroppen!
med en massa snö utanför men icke. när ska snön komma egentligen, känns ju fortfarande som det skulle vara oktober? bara att man börjat sätta upp ljusstakar, börjat käka lussebullar & dricka julmust. Mikael ville ha julgran i år endå så blir att sätta upp den nu i helgen så kanske julkänslan kommer, snart förhoppningsvis!

ja annars har jag haft en jätte kass natt både Nova & Mikael somnade vid 10 igår jag satt vaken till halv 1 tror jag sen tyckte jag att det va dags att gå in och lägga sig men väl inne i sängen kunde jag verkligen inte somna, fett irriterande ! men när klockan va runt 4 lyckades jag somna, tack för det.. Nova vaknade vid halv 10 så fick endå sova några timmar, tur att våran prinsessa är lika morgontrött som mor sin :) nu ska jag ta och plocka här hemma, hörs sen & ha en trevlig dag allesammans!

 

IMG_4088

bild från igår på min tomtesessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0